محل لوگو

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1
  • بازدید دیروز : 1
  • بازدید کل : 5419

کارآمدترین استراتژی معامله پرسود باینری آپشن (الیمپ ترید)


کارآمدترین استراتژی معامله پرسود باینری آپشن (الیمپ ترید)

کارآمدترین استراتژی معامله پرسود باینری آپشن (الیمپ ترید)

 

((آموزش بصورت تصویری بوده و از تمامی مراحل ابتدایی تا انتهایی استراتژی با استفاده ازویدئو توضیحات کامل داده شده است))

ماحصل 6سال تجربه شخصی بنده در باینری آپشن هست که طی سالها تجربه بارها طبق روند آپدیت شده و به پختگی لازم رسیده .

تصمیم گیری سختی انجام دادم و به این نتیجه رسیدم تا به اشتراک گذاشتن عمومی این استراتژی بتونم کمکی اندازه خودم برای موفقیت افراد در این بروکر انجام بدم.

من هم مثل همه افرادی که بتازگی در این بروکر فعالیت خودشونو آغاز کردند متحمل ضرر های فراوان شدم .تا جایی پیش رفتم که دیگه پولی نداشتم که بخوام وارد اکانتم کنم.

متوجه شدم دلایل شکست و ضررهای من به دوعامل خیلی مهم بستگی داشت

یکی اینکه بدون اطلاعات و دانش وارد فضای باینری آپشن شدم

دومی هم تصمیماتی که سر باز کردن معامله هام میگرفتم احساسی و از روی هیجان بود. رویاپردازی هایی بی اساس و غیر منطقی انجام میدادم فکرهای مثل اینکه یک ماهه به هر چی که میخوام میرسم و ثروتمند میشم.

بعد از شکست های پی در پی واقعا نمیدونستم چکار کنم .اون موقع فرزند اولم هم بدنیا اومده بود و واقعا نگران بودم. نگران از اینکه باید برگردم به رستورانی که داخلش کار میکردم و همین روندو ادامه میدادم. روندی که به له شدن آرزوهام می انجامید.

دوست نداشتم فرزندم در آینده حسرت چیزیو بخوره و من چون یک زندگی و کار معمولی داشتم نتونم به خیلی از امکاناتو براش فراهم کنم. تصمیم مهمی گرفتم یاد حرف یکی از دوستان موفقم افتادم که میگفت رویاهای من تاریخ انقضا ندارن نفس عمیق میکشمو دوباره شروع میکنم...

در اون بازده زمانی استادی در ایران در حوزه باینری نتونستم پیدا کنم تا کمکم کنه برای همین شروع کردم به ترجمه ویدئوهای آموزشی خارجی از شب تاصبح همزمان در رستوران هم کار میکردم تا خرج زندگیم دربیاد بعد از دیدن صدها ویدئو کم کم رفتارهای غلط گذشته من اصلاح شد و هر روز از روز قبل در الیمپ ترید موفقیت های بیشتری کسب میکردم و الان که دارم این متنو برای شما تایپ میکنم خدارومیلیارد ها بار شکر میکنم که در اون بازده زمانی این صبرو بهم داد و نگذاشت مثل بقیه از این کسبوکار ناامید بشم .

کار خاصی انجام ندادم فقط تصمیم گرفتم زندگی بهتری برای خودم و خانوادم بسازم. داشتن یک انگیزه خیلی میتونه امیدتو بیشتر کنه تا تلاش مضاعفی برای موفقیتت انجام بدی.

کسب درآمد ار الیمپ زمانی رخ میده که اطلاعات مناسب و همچنین تمرینات مکرر و زیادی داشته باشی . برای همین تصمیم گرفتم این آموزشو منتشر کنم تا در انجام معاملاتی که انجام میدید خیلی راحت تر بتونید روند بازارو تشخص بدید و با درصد موفقیت بسیار بیشتری ترید هاتون بسته بشن.

این استراتژی نیاز به کمی تحلیل هم داره که بیش از یک ماه فقط فکر میکردم تا چگونه این اطلاعات را دسته بندی کنم و در قالب یک آموزش عامیانه دربیاریم تا به درک کامل استراتژی و مفاهیم اون برسید.

این استراتژی برای من یک معجزه بود برای شما هم میشه. سعی کردم در روند آموزش دیدگاه خودمو نسبت به بازار به شما منتقل کنم تا بتونید به نهایت استفاده و سوددهی از این روش برسید.

کلام آخرم : خواهشی که برادرانه از شما دارم اینکه فکر نکنید کسب درآمد از باینری آپشن و بروکر هایی مثل الیمپ ترید خیلی ساده هست . گول تبلیغات فیک و دروغ افرادی که در اینترنت اعلام میکنند یک هفته ای به درامد میلیونی میرسید و... نخورید. نه تنها در الیمپ ترید بلکه در تمامی کسبوکار ها تا آموزش تخصصی نبینید و مسلط نشید نمیتوانید موفقیتی کسب کنید.

ایمیل شخصی خودمو در پایین براتون به اشتراک میزارم تا در این دوره ای که تهیه میکنید باهم قدم به قدم و طبق اصول پیش بریم تا به امیدخدا به موفقیت لازم دست پیدا کنید.

براتون روزهایی سرشار از ثروت و موفقیت آرزو میکنم .

جهت پشتیبانی با این ایمیل در ارتباط باشید

delta0937@gmail.com

 

خدمتگذار شما مهندس مردانی

 

 

تمام حقوق مادی و معنوی فایلهای آموزشی متعلق به این وب سایت می باشد.لذا کپی برداری از این اثر پیگرد قانونی دارد.

 

بخشی از فروش این آموزش به موسسه محک (خیریه حمایت از کودکان مبتلا سرطان ) داده میشود.

مطالب مرتبط

دوره تحلیل تکنیکال (مقدماتی . متوسطه)

 

 

  انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 30

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

کلیه حقوق محفوظ و متعلق به "دوران کرونا ... دوران دنیای مجازی" می باشد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما