محل لوگو

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 30
  • بازدید دیروز : 5
  • بازدید کل : 5458

دوره متوسط آموزش آنلاین هومیوپاتی


دوره متوسط آموزش آنلاین هومیوپاتی

دوره متوسط آموزش آنلاین هومیوپاتی

 

سوال :چرا و به چه دلیل باید هومیوپاتی یاد بگیرید ؟

جواب :دانش قدرت است .هر دانشی روزی به کار می آید و صد البته دانشی که بتواند هزینه ها و مشکلات درمانی شما و عزیزانتان را آن هم در شرایط امروزی بسیار کاهش بدهد. شما با شرکت در دوره های ما نمی توانید مطب هومیوپاتی تاسیس کنید و یا به عنوان یک درمانگر رسمی به مداوای بیماران بپردازید ولی می توانید به راحتی بسیاری از بیماری های خود و عزیزانتان را براحتی در منزل درمان کنید , سطح سلامت خودتان را بالا ببرید , به آرامش برسید و از عوارض شیمیایی داروها ,عوارض روش های تصویربرداری , از هزینه های بستری و ... نجات پیدا کنید .

 

سوال : این دوره آموزشی توسط چه کسی انجام می شود ؟

جواب: توسط دکتر عادل حیدری نژاد متخصص اطفال , عضو رسمی آکادمی اطفال آمریکا و دارای بوردتخصصی از دانشگاه تهران با بیش از بیست و هفت سال سابقه طبابت . وی تنها هومیوپات اطفال رجیستر شده در سیستم هومیوپاتی ایران است. برای آشنایی بیشتر با ایشان کافی ست عبارت "بهترین متخصص هومیوپاتی تهران" و یا "برند هومیوپاتی ایران" را در گوگل جستجو کنید .

 

و اما قضیه چیه ؟

قانون ده هزار ساعت چیست؟

افراد موفق فقط سخت‌تر یا بسیار سخت‌تر از بقیه کار نمی‌کنند ,آنان بسیار بسیار سخت‌تر کار می‌کنند. قانون ده هزار ساعت نتیجه یک تحقیق است که در سال 1990 توسط عده‌ای از روانشناسان روی افراد موفق انجام شد. آقای مالکوم گلدول در کتاب "تافته‌های جدا بافته (Outliners)" نتیجه این بررسی را منتشر کرد.

در این تحقیقات آقای گلدول مشخص کرد کسانی که در زمینه کاری خود ده هزار ساعت تجربه کاری و عملی داشته باشند در آن رشته به درجه استادی می رسند و در آن رشته صاحب نظر خواهند بود .دکتر عادل حیدری نژاد در طی مدت کاری خود در زمینه هومیوپاتی بیش از سی هزار ساعت مطالعه مستمر و تجربه بالینی و عملی دارد فلذا این قانون امروز از او یک برند در زمینه هومیوپاتی ساخته است. مرز تمایز بین دکتر عادل حیدری نژاد و سایر هومیوپات ها در این است که او برنامه نویس نرم افزارهای پزشکی ست و در تشخیص بیماری ها از نرم افزارهایی استفاده می کند که توسط خود وی برنامه نویسی شده اند .

تفاوت ها بی دلیل ایجاد نمی شود .

 

 

سوال : این دوره شامل چند درس است ؟

جواب: دوره آنلاین مقدماتی ما شامل حداقل هفتاد درس در قالب فایل های پی دی اف است که بمرور زمان به ایمیل خریداران این دوره فرستاده می شود .

 

سوال :پیش‌نیاز های علمی شرکت در این دوره چیست؟

جواب :گذراندن دوره مقدماتی آموزش آنلاین هومیوپاتی .

 

سوال :آیا شما در پایان دوره به من مدرک آکادمیک می دهید ؟

جواب : خیر .

 

سوال :چرا این دوره غیرحضوری برگزار می شود ؟

جواب :دوره آموزش هومیوپاتی ویژه عموم، به صورت غیرحضوری (مجازی) برگزار میشود تا شما بتوانید : ۱- از راه دور و بدون شرکت در کارگاه از مطالب استفاده کنید. ۲- هزینه های این دوره نسبت به دوره های حضوری خیلی کمتراست. ۳- وقت شما برای استفاده از مطالب در اختیار خودتون هست. هر ساعتی از شبانه روز که بخواهید می توانید از درس های ما استفاده کنید. 4- مهمتر از همه این دلیل هست ، شما وقت تمرین کردن و بازخورد گرفتن دارید.

 

بالاترین جایگاه علم در تمام دنیا در مورد تمام رشته ها جایگاه استادی و معلمی است .کسانی که در زمینه تخصصی خود به اوج می رسند بالاترین آرزو و هدفشان رسیدن به جایگاه معلمی و آموزش به دیگران است .دکتر حیدری نژاد هم از این قائده مستثنی نیست .مصداق ضرب المثل چینی فوق هدف ایشان این است که دیگران با یادگرفتن این روش درمانی بتوانند نه تنها در مورد یک بیماری و یک شخص بلکه در مورد تمام بیماری های احتمالی خود و عزیزانشان بتوانند در آینده از تاثیرات مثبت این علم مورد غفلت واقع شده بهره مند بشوند .

 

نکته بسیار مهم: در هنگام ثبت سفارش محصول , حتما اطلاعات صحیح بخصوص ایمیل و شماره همراه معتبر وارد کنید .بعد از ثبت سفارش , ایمیل شما در سیستم ما ثبت شده و بمرور زمان درس ها برای شما ایمیل می شود .در صورتی که ایمیل غیر معتبر وارد کنید درس ها بدست شما نخواهد رسید و مسئولیت این اشتباه صرفا بر عهده خود شما خواهد بود .

 

توافقنامه شرکت در دوره آنلاین ما:

از آن جایی که موضوع اصلی وب سایت ما تمرکز بر آموزش طب هومیوپاتی دارد و متاسفانه این مفهوم برای اکثریت قریب به اتفاق هموطنان داخل کشور غریب و دور از ذهن می باشد لذا ما هیچ سعی و تلاشی برای قانع کردن مردم عزیز .کشور خود و تشویق یا ترغیب آن ها به استفاده از آموزش های هومیوپاتی خود نکرده و نخواهیم کرد

ثبت نام در این دوره آموزشی به منزله مطالعه کامل توافقنامه خرید از وب سایت دکتر عادل حیدری نژاد , توسط خریدار و قبول ضمنی , تمام و کمال مندرجات این صفحه از سوی ایشان می باشد .

شما متعهد می باشید که توافقنامه خرید از سایت را کاملا درک کرده و آن را پذیرفته اید.

 

مسئولیت استفاده از آموزش های ما صرفا برعهده متقاضی آن ها می باشد و فرض را بر این می دانیم که دانشجویان ما با اطلاع و شناخت کافی و لازم از نحوه درمان هومیوپاتی و توانایی ها و محدودیت های درمانی آن و با اعتماد کامل نسبت به دکتر عادل حیدری نژاد این دوره آموزشی را سفارش داده مسئولیت همه چیز را بطور کامل می پذیرند.

 

منبع :https://amoozeshe-homeopathy.ir

 

 

  انتشار : ۱۲ شهریور ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 40

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

کلیه حقوق محفوظ و متعلق به "دوران کرونا ... دوران دنیای مجازی" می باشد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما